cursor

Selasa, 18 Mac 2014

Aku kemarin,semalam dan hari ini…




Mungkin bukan rezeki aku..hanya itu yang mampu aku luahkan atas kecuaian aku…


Kemarin (15.03.14) aku hilangkan baju sejuk spiderman adik.Angkat barang2 ngan baju2 sejuk yg lain nak bawa naik atas bilik hotel kami,aku terlepas pandang baju sejuk adik dah hilang.Macam misteri pon ade kehilangan nyer…sedar2 tak de jer kat tangan aku.Bila aku turun balik tak sampai beberape minit dah TAK DE!...ghaib!


**********************************************************

Semalam (16.03.2014), tenang je hati ku ini bercuti bersama keluarga sendiri tanpa gangguan kerja,kesesakan kereta, kesesakan manusia..singgah sebentar di tempat ladang strawberry yang kami tak pernah pergi sepanjang kami bercuti disini selama ini,aku terjumpa duit note RM50.”Mesti org yang hilang duit nih susah hati kan?”..mcm aku jugak yg hilang baju sejuk adik.


************************************************************


Hari ini (17.03.2014)..aku lak hilang kan note RM20 aku..huwaa!!!! ape la aku nih..cuai sangat2…..andai ini bukan rezeki kami..aku REDHA……ade hikmah yang tersembunyi & aku yakin ade penganti yg lebih baik dari itu..insya-Allah.

Tiada ulasan: