cursor

Rabu, 17 September 2014

MH 17



Lama sudaa aku tidak berbicara lagi...semenjak opis tgh sibuk kami packking utk renovation dan audit yang sibuk jugak time nih lah nak dtg buat eksa @ 5s..pc pon dah kene hangku coz nak kosongkan opis..maka segala dunia siber terpaksa di berhentikan...



Isu MH370 yang hilang tak setel lagi maka tembul lak isu MH 17 yang di tembak jatuh.. mcm-mcm rencana berkata atas kesilapan anggota tentera menembak pesawat,ada juga berkata atas kesilapan negara kita yg terlalu KERAS memperjuang kan islam dan macam-macam lagi..tapi ape pon "Ya Allah..bala apakah engkau turunkan kepada kami?apakah yang engkau mahu peringatkan kepada kami ya Allah?"...persoklan demi persoklan yang bermain di benak ku..tapi siapakah aku?aku hanya mampu berdoa & melihat setiap keputusan hasil dr kejadian ini....kerana setiap kesilapan bercondongkan kepada dunia yg berteknologi canggih ini amat mustahil..apa-apa pon biarlah Allah yang menghukum & membuktikan kebenaran,maka sama2 lah kita rakyat MALAYSIA! bersatu berdoa menentang musuh negara & Pembunuh Anggota negara kita!



Salam takziah aku ucapkan kepada mangsa yang terlibat..Al fatihah aku alun kan kepada mangsa beragama islam..sungguh meruntun jiwa aku melihat banyak jiwa & raga yang terlibat mengalami kesedihan....semoga kita mengambil iktibar & pengajaran dr ape yang berlaku..



sumber dr google




~ AL FATIHAH ~


Tiada ulasan: