cursor

Khamis, 30 Januari 2014

Penyewa Kelima - Part 1






(sumber dr what'sapp hp aku hahhaha)


Kali ni utk tahun 2014 penyewa pertama utk tahun baru ini &  terakhir buat masa ni, adalah budak gegirl UNISEL…masing2 asal dr johor..kawan baik dr sekolah sampai U..hahahahha salah sorang budak tu  family dia ramah..mulut abg dia ramah a.k.a lazer gak..hahhaha dia ckp cr ler kawan lain asyik yg same je..otak tak berkembang..tergelak besar aku dgr…last2 aku ckp lik..nak cr kawan mmg senang…tapi nak cr kawan baik sangat2 payah..kuikui….





Sekadar gambar hiasan – sumber dr google 



      Sembang ler jugak dengan abg dia…dr kementerian mane…bla bla bla..dia tau jugak pasal kementerian aku..so kami bla bla jugak ler…tergelak besar aku hr tu…kui kui bio ler hanya kami jer yg tahu ape cerita itu..hahahaha..tetiba dtg ler satu kereta putih ni…iswara…dlm ht aku..oo ini kot yg budak manja ni ckp td,dia ckp ade lagi sorang nak dtg…..aku pon tgok dia turun then kete tu pergi..dkm hati aku..eh takkn family dia hantar mcm tu je….






Sekadar gambar hiasan – sumber dr google 



So sesi perkenalan pon bermula….rupe2nyer td tu “TEKSI”…bak kata budak tu….mengekek2 aku gelak…budak nih kannnnnnnn….ha panjang “N” aku tu…mmg betui2 budak manja,budak skema,budak nerd,budak ulat buku,budak bendul & budak baik 2 org nih.hahhaha aku terus ckp ngan dia dia tu “prebet sapu dik”,pastu leh pulak yanya aku “yeke?”..siap tak caye lagi aku ckp bukan teksi..dr rawang ke kota puteri ni rm50 tambang nyer…aku gelak ngekek2….dlm ht bersyukur gak budak nih selamat..mcm tu jugak pakcik (ayah kwn dia) ckp..yg teksi tu ade tulih teksi & pakai meter..tp tak pe lah kamu selamat sampai kire ok lah tu…..aku pon same ckp mcm tu jugak.aduhai teringat kat anak buah aku yg sulung..same perangai..ke budak2 lani mmg mcm ni ek??kui kui pandai kat kertas lah jer…praktikal hampeh!..



 


(sumber dr what'sapp hp aku hahhaha)


Pastu leh buat bodo ngan aku..ishk budak nih…aku dah ler baru sampai umah..penat keje…leh plak wat bodo..last2 aku mintak duit sewa & ic pon terkebil2 pandang…akak nih sape?..akak ler wakil tuan umah,jiran sebelah…pastu mukenye memandang aku ngan terkejut..laaa ingatkan sedara dia ni (kwn baik dia)…apatah nama budak2 tu..lupe aku..hahhahaha…adeh budok..budok….

sambung part 2..

Tiada ulasan: