cursor

Isnin, 30 Jun 2014

TERDELETE LAGI!



Hahahha...padam,delete,padam..huhuhuhu itu ler yg aku asyik buat ngan blog nih..kui kui..lani taraaaa!..blog ku sudah berwajah baru..tiada roses-roses lagi..pui! benci aku..suke ngat dengan bunga Ros..tetapi..disebabkan yg TUT maka aku benci Ros...nak tukar Mawar..adui..TUTTT jugak..payah- payah....



Adeh....terdelete lak isu Zoo Negara..huuhuhuhu..tak pasti ler ade lagi ke tak ye simpanan aku..tapi tak pe..nanti aku akan  update kan citer terbaru pasal Zoo Negara..dont worry......Hari ni punyer pasal banyak benda berlaku pada awal Ramadhan nih..Ujiann..Dugaan.....Cobaannnnnnn.....



Ok lah..InsyaAllah dengan terjadi nyer isu PADAM,DELETE,REMOVE nih akan membuatkan aku lebih terel dalam blog nih..kui kui..buat sahabat ana Zurina Hafsah....."antey tunggu ya1..InsyaAllah ana akan siapkan blog antey...ana sudaa terel lah....hahhahhaha"

Tiada ulasan: