cursor

Jumaat, 4 Julai 2014

Welcome Ramadhan 1435 H / 2014 M


PUASA OOO PUASA….



sumber dr imej google


Citer pasal posa..alhamdulillah kali nih aku bekesempatan untuk menempuhi  jem yg paling teruk di bulan ini pergi kerja dan balik kerja…berkesempatan untuk berposa,sahur dan berbuka dengan suami yang tersayang juga dengan anak-anak..berpeluang untuk membuat amalan kebaikan dan amal ibadat di bulan yg mulia ini…hihihi coz Tahun lepas syiok giler ooo..berpantang di bulan posa…tp syiok giler jugak ler aku nk menganti nyer..huhuhu



Tahun ini juga Alhamdulillah permulaan pertama aku mengajar anak ku dan kebetulan anak buah ku berpuasa &membaca niat posa sebulan…Cuma yela…tak sempat lak untuk beli kek meraikan bulan ramadhan seperti sebelum-belum ini…sorry ya my family..hahhaha jgn ler pelik lak..beli kek di bulan ramadhan….hihi

sumber dr imej google



InsyaAllah aku berharap agar aku dan family di beri kesempatan merebut segala kebaikan &pahala yang berlipat ganda di bulan yang mulia ini….. *2014 M ~ 1435 H*





Tiada ulasan: