cursor

Jumaat, 28 Ogos 2015

Nite Selamat Beranak! SEBULAN SUDAAA!!!



Alhamdulillah bersyukur pada Allah,Nite dah selamat beranak kemarin...(bulan lepas) 28 July 2015...pada jam 7.30 petang..lebih kurang ler masanya coz tak tengok jam pada ketika itu....petang tu, nasib baik kami awal lah juga tiba di rumah..jalan pun tak jem,mungkin orang masih lagi bercuti sempena dengan hari Raya Aidilfitri nih..sempat lah jugak kami anak beranak menikmati KFC di restoren Jejantas Sg Buloh sebelum tiba di rumah..hihihi malas nak masak pn ade..

Sampai je kat umah,macam biasa ler..kucing-kucing akan menyambut dengan telatah mereka.Tapi kali nih aku lihat lain macam je si Nite ni berbunyi lapar nya..ku lihat kemaluannye dah ade keluar darah sedikit,cepat-cepat aku letak handbag dan bercakap dengan husbend yang Nite nak beranak dah..biarkan dia masuk dan cari tempat mana nak beranak...coz sebelum ni jika husbend ade di rumah,seekor kucing pon takkan berani masuk didalam rumah,Nite pn tak berani.Last-last en husbend panggil Nite dan suruh dia masuk dalam bilik yang mak dia lahirkan dia dulu disana..

Hihi alhamdulillah..selamat dia beranak..3 ekor kesemua nya tetapi dua ekor yang hidup,seekor lagi macam tak cukup sifat,macam anak tikus dah sorok pon nite boleh jumpe ngan makan...aku yang muntah hijau tengok huhuhu,xpela cukup lah ape yang ado,semoga aku di murahkan rezeki dan budak-budak bulus ni berjaya membesar bagaikan juara...dan ku mohon para pembaca blog aku mendoakan aku di murahkan rezeki jugak....amin....TQ.




:Hihi kronologi Nite beranak:



Nite mencari port utk beranak




Nite menahan sakit 



Sempat lagi bangun untuk makan



Beranak sudaaa



With anak2



Berehat sebentar



Halmeoni beri port baru




Membersihkan diri selepas beranak


Bersihkan anak2 pulak



Tinggal kepala je yang sekor ni



Tiada ulasan: