cursor

Khamis, 27 Ogos 2015

Pameran Raja Kita



Kali nih saya nak bercerita tentang Pameran Raja Kita...Sempena dengan pertabalan Yang di pertuan agong kita Sultan Abdul Halim Mu'adzam Shah, dari negeri Kedah Darul Aman.Memang melakar sejarah negara ini apabila Yang di Pertuan Agong kita ini telah menjawat jawatan yang tertinggi ini sebanyak dua kali.

Sempena dengan cuti sekolah & kehadiran sepupu serta mak cu saya disini,saya ambil keputusan untuk membawa mereka disini.Setelah kepenatan berjalan di GM KL.Borong sakan mak cu ku itu..kaya lah penjual-penjual kat GM pada hari tu..hahhahhaa jangan mare ye mak cu ku sayang..

Dahulunya Free Of charge (FOC)....pastu berbayar pada yang bukan staff..(aku of course ler Free coz sama kementerian..) pastu terkini kene bayar ye para pengunjung..pic sy terpaksa bik kat Pakcik Google coz pic sy yg lelama tu mana tah..kalo ade nanti aku update ya....

kalo nak bawak anak-anak ke sini DIPERSILAKAN..coz kat sini tentang Raja @ Agog lengkap ditunjuk kan..bilik istirehat , kamar mandi,bilik beradu..hihihi kalo aku kaya nak jugak buat ala2 istana rumah aku nanti..InsyaAllah kalo ade rezeki......Amin....


(Lama dah draft baru hari nih berkesempatan nak post..hahhaha)



:Antara pic yang ade,ikhsan dari encik Google...jom layan:
































: nak lebih Pic atau naktahu lebih lanjut..sila pergi sendri ke sana ya..hahhahahha jangan mare..InsyaAllah nnt dah jumpe pic saya sendri,tu saya upload... :  



SEKIAN



Tiada ulasan: