cursor

Selasa, 18 September 2012

KFC FLAMING CRUNCH

Kali ini saya nk bercerita tentang resepi baru KFC..
hihihi ni kes dari My Hero yang amat gemar KFC.Tiap-tiap bulan wajib bawa dia ke sini....(sorry baru sekarang saya updatekn artikel nih hihihi)...




Perisa baru dia mmg sedap.KFC FLAMING CRUNCH...Tapi agak pedas sedikit & crunchy.Bagi saya tak de masalah coz saya suke pedas-pedas nih,so tak yah bazir sos cili kat restoren KFC tu..hihihi.....




Tapi yang paling best nyer leh dapat potongan harga 50% bagi set yang kedua...Jika tak mau set nih hanya tambah 20 sen jer seketul bagi yang bukan set dia..




Ingatkan my hero nih tak leh makan coz agak pedas..mula-mula,dia mintak air lah jugak...tapi selepas tu ok saya tengok dia makan.Berselera sungguh my hero nih.





p/s: ~~~Bagi yang tak suka tak pe...boleh minta yang perisa original...& perisa yang lagi terbaru adalah KFC GREEN CURRY COMBO saya tgok pon macam tak best so tak terpikir nak beli lagi..tapi belum cube belum tau kan??hihihi insyaallah nanti-nanti jika saya ade semangat nak makan saya makan..~~~









Tiada ulasan: