cursor

Khamis, 13 Februari 2014

Selamat datang tahun 2013

Salam 2013......hahhaha rupe-rupenyer lama jugak daku tidak mengaktif kan blog nih....rasenyer kalo rumah tu dah bersawang,berkulat kot hahhaha......tapi tak pelah atas faktor-faktor kesihatan saya yang tidak memuaskan, alhamdulillah baru hari ini saya berkesempatan untuk menulis......

hihihi baru saya perasan, banyak yang saya draf rupenyer cerita-cerita,story morry nih...tapi saya tak publish rupernyer..hihihi past ni kalo nampak tajuk yg agak basi tu abaikan jela ye..paham-paham sendiri lah ye kome, yang tu tahun lepas punyer cerite..hahhaha nak padam sayang lak coz dah taip kan..hihihi..tapi  payah gak kan coz kita masing-masing berbeza pendapat dan mempunyai pemahaman sendiri.(Macam ler up to date ngat kalo kome yg suke komplain mengomplain nih,banding membanding nih,suke cakap nih tahun bila?tu tahun bila?nih story lama,nih gambo lame..huh!! hangen je haku!...hahahhahhaa)...

Ok lah InsyaAllah past nih saya akan menulis cerita yang terbaru ye....tapi bergantung jugak pada keshitan saya..doa-doakan saya agar sihat sentiasa agar dapat saya berkongsi pendapat,ilmu,cerita,tempat dan makanan yang TERBAIK! untuk maklumat kome semue....InsyaAllah.........

Amin............

Tiada ulasan: