cursor

Khamis, 13 Februari 2014

Selamat Datang Tahun 2014!





As Salam 2014…


Yezaaaa!!! Rase nyer dah terlewat post tentang tahun baru 2014 nih….hahha tapi tak pe lah ade masalah yg tidak dapat dielakkan so tak pelah..janji post dlm tahun yg sama jugak..bukan tahun 2015..hihihihi


Alhamdulillah pada Allah kerana memberi peluang pada saya utk menjenguk blog saya nih....banyak cerita yang telah di tulih tetapi byk jugak yg saya tak sempat nak terbitkan..cume di kesempatan ini saya memohon kepada Allah agar segala urusan saya dapat disempurnakan....


Hihihi so azam kali nih.......


  1. nak pelajari membuat blog nih lebih mendalam coz huhuhu mcm pelik2 jer bila diterbitkan..huwaa!! mcm tak puas hati toi bila ape yg diharapkan tak same..
  2. hihihi OH MY ENGLISH!....tak perasan lak spelling kekadang tu salah...tu lah main2 lagi dalam perbualan..kn dlm typing pon error...huhuhuhu..kalo dalam bahasa lagi ler..paham2 ler ejaan mase kini..hahhahaha..cover2...
  3. nak kuruskan badan lagi..hihihihi nak target mcm anak dara...huhuhu berangan jela...target skang ni saya kene ikut berat badan yg sesuai..ikut BMI kiter..mengah wei, bila dah obes!
  4.  nak berjaya dalam ape juga yg saya nak buat pada....
  • bisnes sampingan
  • menjadi staff yg terbaik
  • menjadi anak yg terbaik untuk kedua ibubapa & menolong sesungguhnye mereka..
  • menjadi isteri yang sabar,memaafi & memahami suami nyer  
  • menjadi ibu2 yang lebih penyayang,memahami,menjaga & mengajar putera2 nya mengikut kehendak agama,bangsa & semasa.. 

InsyaAllah..........

Tiada ulasan: