cursor

Rabu, 19 Februari 2014

Penerbit Rancangan B41 - Part 1



Interview B41?wau bunyi mcm best…tapi hakikat nyer susah jugak interview nih.Sy merupakan salah seorang krew yang terlibat.kui kui kui..best tgok gelagat depa..nerves sampai mengigil bace texs..hahhaha…





Sian jugak kat mereka nih..mane yg payah tu ade ler jugak bocor2 kan kit rahsia kat calon..just bape ayat yg payah nk sebut je dlm BI je ye..jgn salah sangka..yg selebihnyer pandai2 ler kome…ade jugak yg belagak tgok kami..eleh mentang2 keje bagus ke ape ke,perasan mcm dpt jawatan tu nanti,tgok kami dgn muke kerek jer..muke sombong nk mampuih!kalo den yg jadi panel penilai, den bg eko 0 tang personaliti…ade yg ramah & senyum tu ,senyum aje..sume dia ucap “tengkiew” wlpn urusetia yg iring mereka masuk..kui kui mcm nih ler yg terbaik…




Mane yg saya tgok personaliti baik tu,saya akan rase nak tlg,saya akan bg clue lah nak buat ape..yg sombong nak mampuih tu,den biarkan aje…ko blur ke,ape ke..lantak ko lah..mic ko jauh,lantak ko lah..pandai2 ler ko nk idup…tak rugi menghormati org lain k…tak kire lah depa pangkat rendah ke, yg hina ke..tp plz respek org beb!kami bukan binatang…

Hahaha coz ade 1 kes nih….mmg terbaik lah….

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~~Org~~  :AMALI mane AMALI??

~~Saya~~ :????amali???ape tu???(beri salam pon tak..tetiba je ckp gitu..sebenarnyer saya      tahu,tp bengang nyer pasal pure2 wat xtau)..

~~Org~~  : ala AMALI SPA tu..

~~Saya~~ : oo..ujian amali utk SPA bg B41 ye..encik naik tangga ni..kat atas tu jer..ikut  signboard..terima kasih (dgn “suupan” ler konon nyer a.k.a memerli..sibbaik calon tu tak kene kat bilik den..kalo tak mmg calon tu “kene” ngan den..hahhaha)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kiter sambung lagi nanti ye.....

Tiada ulasan: