cursor

Jumaat, 25 September 2015

Fesyen Merdeka day & selamat Hari Malaysia!





Selamat Hari Merdeka dan Selamat Hari Malaysia…hihi lambat update coz agak bz sikit..hehehe..ni hasil dari penat aku Tanya kat pakcik google tentang pertandingan fesyen bertemakan hari kemerdekaan…dari banyak-banyak yang aku baca,yela memasing focus pada bendera..pada yg mempunyai anak perempuan..ok lah macam-macam gaya boleh buat..cikgu Azie,guru kelas syahmi pon syorkan dan beri contoh pakaian yang diperbuat dari bendera untuk budak perempuan..hasil pertanyaan dari kawan-kawan dia di FB..emm..thanks cikgu azie...tapi aku payah kit memikirnya coz budak lelaki kan…en hubby plak tak habis-habis cakap..ala pakai pakaian tentera jela..aku plak nak buat pakaian dari bendera….


Emm..sudahnye..hihihi g oter baju loreng en hubby yang lama-lama yang dah tak pakai tu kat kedai…rm30 jer upah dia..tu pon penat en hubby g rikie harga yang murah..masing-masing nak rm50 lah,rm60 lah..padahal kit jer jahitnya..kami tak de mesin jahit..tu yang pergerakan jahit menjahit ni terhad…tapi aku tak boleh bayangkan,dari baju jaket loreng en hubby hehehe terhasil lah baju loreng syahmi,lengkap satu pasang hasil daripada baju luar loreng en hubby tu ajer...aku pn tak leh bayangkan pada mulanya…emm…aku redha ngan keputusan en hubby ni berdasarkan sebuah blog ni jugak..budak tu juara dalam pertandingan pakaian bertemakan hari kemerdekaan di Pra Sekolah dia…thanks banyak-banyak pada sebuah blog ni,tak silap kepunyaan cikgu Pra sekolah Bukit Rokan…emm Bukit rokan banyak tempat,aku tak pasti Bukit Brokan Selangor atau Negeri Sembilan..Whats ever thanks bebanyak…hehehe…



·        Diantara gaya-gaya fesyen yang ada
































  • Keputusan terpaksa dilamakan sedikit coz banyak saingan
  •   Akhirnya keputusan diketahui jua….


Kategori pelajar lelaki











  • Pemenang kategori pelajar perempuan









Tempat pertama


tempat kedua

pemenang bagi kategori mewarna


 Tak pela dapat nom dua pn..janji menang jugak..amin….tapi geram jugak   sebab,cube tengok bila dah sampai kat sekolah..huhuhu jadi kelaut pergi nya...hahhaha..ni gambar yang asal...(huhu dalam hp lagi satu..insyaAllah t akn di update kan hehehe)





Tiada ulasan: