cursor

Rabu, 28 Oktober 2015

Duhai Nasib.....





Tak baik mengeluh..setiap yang berlaku pasti ada hikmah nya..wahai diriku bersabar ya...tak pe..kesilapan telah berlalu...dah bukan rezeki mu....rezeki mu ade disana..bukan disini...




 Emm...setiap kali mr hubby ade kerja lebih masa,tahlil dan sebagai nya...selain menumpang kat umah kak ipar di Cheras,menumpang umah kakak sendiri kat Shah Alam..opis aku jugak menjadi mangsa..hehehe....kalau depa nakal sangat,pasti kami akan lepak di parking kereta sahaja...sibbaik ada wifi foc..so kami menggunakan sebaik yang mungkin..cuma pastikan hanya bateri setiap gadjet ada...ralat plak bila Tab syahmi hilang..kalau x pasti xberebut hp aku ni...laptop plak bateri mana tah aku humbankn..mmg direct ke plug..so nk cr power plug kat mana kat parkir kereta ni pon aku tak tahu...hehehe..


Permohonan ke kuaters pula,amat mendukacita kan..-ve,-ve dan -ve..dari orang ni ke orang tu sampaikan bertukar orang pun masih tak dapat-dapat lagi..maybe kes aku tak kritikal..xpela..bukan rezeki lagi..bersabar lah wahai hati...emm..tak pela, mungkin masih bukan rezeki aku lagi...anak-anak membesar dia atas jalan je..maaf kan papa dan mama ya...walaupun begitu kami tetap happy kan kan kan.... :)


lari kejar abg long



mana midvalley ni ek?



berkawat kaki kita

nyum nyum nyum...


sharing is caring :)




Tiada ulasan: