cursor

Jumaat, 10 Jun 2016

Bazar Ramadhan Taman Politeknik PD - part 1

 


Alhamdulillah syukur kepada Allah, saya di beri kesempatan untuk pergi lagi kesini pada tahun ini....
Menu yang saya cari opkos ler Nasi kukus Ayam goreng berempah yang akak tu jual..
Hihihi yang sedih nya tahun ini saya tak leh jugak nak snap pic,coz anak saya tido ler pulok...
 
 
 
 
 
Tak de yang best..semua nya macam biasa ler, cuma pertambahan orang-orang jual air macam pirate coffee dan lain-lain, ala.. stail skang tu...yang kopi yang gelas beso sedabak tu hihihihihi......
 


 
 
Dan pertambahan orang jual murtabak..kali ni macam ramai pulok..tapi paling RARE..hahhaha ade satu booth ni dia buat macam orang jual roti canai,kemain beso lagi dapur dia..ade dalam 2,3 macam tu la..mati-mati ingatkan orang buat roti canai rupanya murtabak..hehe hehehehe....
 
 


 
Ape-ape pon..mood saya tak sangat okey nak pergi ke bazar-bazar ni..sebab saya lagi suke memasak dari membeli...kebetulan kakak ipar,family saya,husbend saya semua nya jenis kaki masak..abang-abang ipar saya pun sama....semua kaki  masak..hihihihi....


*Tapi sesekali okey jugak pe membeli makanan di bazar kalo teringin makan benda-benda yang jarang kite jumpe...

Tiada ulasan: