cursor

Rabu, 15 Jun 2016

Berbuka di Masjid Muhammadi Angkasapuri - Part 1



Alhamdulillah....hari ini saya di beri kesempatan untuk berbuka di sini bersama-sama anak sulong kami...oleh kerana papa tiada maka kami dua beranak mengambil keputusan berbuka disini...

Pertama kali melangkah memang agak segan..yela jujur saya cakap,kebiasaan orang-orang yang berbuka di masjid ni adalah dari golongan musafir atau yang tidak berkemampuan....tidak lupa juga untuk ahli jemaah dan ahli anggota masjid kebiasaan nye...tetapi saya?huhu agak malu jugak..tetapi dah abang long yang nak sangat berbuka disini..maka saya terpaksa ler menunaikan hasrat nye....

Rase segan itu hilang bila tengok ramai jugak kawan-kawan lama saya berbuka disini jugak..mereka kerja shift malam kan..tak sempat membeli katanya...bertambah kurang sikit segan sebab setiap hari ada orang perseorangan,dato'..datuk,pengarah dan kumpulan yang tertinggi akan bersedekah manakala setiap unit di tempat kerja kami akan mengumpul duit sembangan dari staff masing-masing untuk diberikan kepada masjid ni..sebagai sumbangan moreh dan untuk berbuka puasa.Unit saya jatuh pada hari kedua puasa..hahha tapi yang lawak nye,hari ke 10 puasa baru saya dapat join berbuka disini....


# ni diantara  koleksi-koleksi gambar yang lensa kamera unit kami,yang dapat kami rakam kan....maaf terpaksa letak label blog saya walaupun bukan dari kamera peribadi saya..heh heh heh heh.....














Tiada ulasan: