cursor

Rabu, 11 Disember 2013

Orang Poyo!


Bengang…..


Tak sangka bila aku bercakap di salah ertikan…cube lihat gambar ni....




 
Aku sekadar meminta:


·        “NAK TANYA,BOLEH KE SPORTLIGHT NI DITUTUP ATAU DI SLOWKAN KERANA SAKIT MATA SAYA?SAYA TAK NAMPAK LAH KAT BWH TU..SUME KAT SINI SUME SAKIT MATA”


Sekadar post di Group WhatsApp aku …hanya org dlm group sahaja yg boleh  melihat nyer…..aku post begini..(tiada kurang tiada penambahan same ape yg aku postkan) :


·        “Nyesal dok sini….sakit mate haku..huhuhu”


Tetapi,atas mulut PUAKA & SILAKA,bercerita kpd yg tidak sepatutnya maka jd begini..:

·        Siapa dia tu nak komen2  kerja org?
·       Eh dia tak boleh lah mcm tu,nk komen2  kat facebook ke ape tah td kat internet…

  
 → tu la...dah tua,bute IT lagi..mcm ner la nk pencen sampai 60 thn ni?? nauzubillah!


  Pelik mcm ne J38 di tempat tu tahu pasal aku bercakap  nih& lg pelik nape dia bercakap tentang  aku mcm tu?dan lebih bertambah2 pelik bila dia komen kat x-opis aku…bodo lah ko!.& lagi pelik mcm ner penyelia ex opis aku leh nampak gambar tu,jika bkn ahli dlm group tu yg tunjuk..AKU TAK BODOH wokey! 


Buat yg kaki laga a.k.a cilakak,ape yg ko dpt dr hebohan cite gambar tu kat org2 ortodok kat sane?best ke?pahala ke yg ko dpt?ko same bodo mcm depa!

~~~~sampai skang aku kompius pasal natang nih..meme natang berok toi lah! ~~~~~

Tiada ulasan: