cursor

Rabu, 11 Februari 2015

Akhir nya.........


Penat dah wei nak ikut hal Politik ni..Liwat,rasuah..Bunuh,excident...lagi ape ye???adui malu jugak dengan orang yang bukan melayu,bukan islam bertanya itu ini..apa yang mereka tanyakan kat aku biarlah rahsia.....


TERBARU....Semalam 10-02-2015...keputusan mahkamah terhadap Dato seri Anuar Ibrahim..eh kejab..bukan ke Dato seri dah ditarik balik??huhu  aku tak sempat nak follow citenye..Bz memanjang aku nih..so rayuan terakhir En Anuar Ibrahim yang dahulunya Dato seri Anuar ibrahim ditolak oleh mahkamah..so beliau kekal menerima hukuman penjara selama 5 tahun di penjaga Sungai Buloh,Selangor berkuatkuasa semalam dan beliau telah dihantar pon kesana..



(sumber dari imej google)



Tengok lah jugak berita malam semalam,dimana En anuar mempersoalkan tindak tanduk mahkamah diatas keputusan tersebut dan  bla bla bla.....beliau jugak di lihat memeluk isterinya serta anak-anak perempuan nya dan sempat berkata sesuatu kepada cucu beliau....dan saiful terima keputusan mahkamah seadanya coz dah 7 tahun dia menunggu bla bla bla.....malas nak dengar..hak hak...



Bagi aku..huhu Allah huakbar..satu cerita yang aku tak berani nak mempercayai satu-satu pihak coz ini dah melibat kan dosa besar..kalo betui..kita terlepas lah dr turut sama memfitnah..kalo tak..huhuhu bahaya..neraka jahanam jadinya kite...bagi aku Allah ada lah segala-galaNya..DIA maha adil dan maha mengetahui, setiap insan yang terainiaya Allah akan memakbulkan setiap permintaan dia dan Allah akan memberi jalan kepadanya...



Bagi aku lagi..Lani Anuar Ibrahim bukan masa untuk berebut takhta PM..lani masa dia untuk membersihkan diri je dari segala fitnah..jika benar la dia di fitnah..aku tak nampak jalan untuk dia berkuasa..yang aku nampak hanya jalan kejatuhan dan jalan kesusahan dikala dia berada di puncak..insyaAllah Allah akan memberi kebenaran kepada kita semua...tak berani beb nak sokong dan bagi kata putus sape yang benar dan siapa yang salah..huhuhu




 (sumber dari imej google)





(sumber dari imej google)



TAPI..............



Paling best dengar orang sembang di kedai kopi tadi yang beliau menyokong gagasan gay & mak nyah2 di malaysia..sehinggakan ade mak nyah yang sanggup berbogel di LRT dan diiringi oleh polis trafik..emm...aku tak sempat nak tgok pic dan video yang depa dok gembar gembur tu...tp ade lah orang yang tgok video tu bercerita..dia orang mcm pelik,malu & mempertikai kan kenapa polis tersebut tidak menangkap mak nyah tersebut??kerana itu dah memalukan negara beb..aku plakkkk??emm....adeh..macam2 hal ler kita nih..tapi rugi gak tak tgok video tu..hahaha kalo tak boleh jugak tgok kesahihan citer depa nih..hahhaha..


Wal'wahhu'alam.............

Tiada ulasan: