cursor

Rabu, 18 Februari 2015

Welcome my little ninja turtle..caca & cici....









Hihi dalam kebisingan macam murai mulut haku ni..lembut hati jugak nak belikan binatang ni buat syahmi..ngade2 budak nih..minta je pandai..last2 mamanye jugak yang uruskan segala binatang dia..nanti dia..dia dah besar nanti,dah keje nanti mama claim upah jaga binatang ko nih...heh heh heh....



Ok sambung citer....pergi ke kedai ikan kat ijok tu gini ler jadi nyer..kalo tak membeli tak sah..tapi seyes tau aku cakap KESIAN kat anak2 bandar ni,semua nak kene beli..teringat dulu kat kampung aku..nak ikan laga..hah sauk kat parit macam2 ado...belut..g sauk jugak...kura2 smpai lalu depan muke melintas kat atas jalan raya pn orang buat "no hand" je..bak kate orang perak..hahaha....ini sebaliknya..





Bodek2 tokey kedai dapat ler rm30 rasenye..lupe lah...sekali dengan bekas kura-kura nih...hihi leceh plak bekas ni..dua kali sehari mesti nak tukar air dia..nak suh bebudak nih buat..kang mati plak..teringat kes Tom si anak ateh dan ikan laga aku...cikok dah..huhuhu start dari situ aku tak caya dah kat bebudak ni..sibuk macam mana pon MESTI aku yg buat......





So buat si ninja Turtle (pomous cite tu ulang tayang balik lani) maka melekat lah gelaran tu..nama plak abg long yang bagi...si caca & si cici The Ninja Turtle..hahahhhaha....


Tiada ulasan: