cursor

Selasa, 17 Februari 2015

Welcome Bell....21 January 2015.....



 


 Hihi kali nih binatang terbaru en hubby beli a.k.a dak ngade2 melalak2 mintak binatang ni..lama dah dia mintak..tp macam biasa lah..permintaan tidak di layan..hahhahhaha...so kali nih ade rezeki lebih kit En husbend belikan ler...sanggup tu g pasar Pudu naik motor....yang dak ngade2 nih ambik kesempatan melalak2 macam "nyet" mintak Bell nom 2....en hubby jenis tak sampai hati a.k.a malu kot... so dia call "banker" bertanya..siap cakap,bagi alasan dok atas moto tak mo diam la..hape lah..melalak2 lah si abang long ni kan.....LUCKY ko g ngan papa..ngan mama siap ko..buat lah perangai macam monyet..memang "kene".....






 



So kebetulan ade rezeki lebih..aku lak jenis tak sampai hati..kalo tak de duit tak pela..nih ade duit kit kan..(hai geram toi lah..xboleh haku nak menyimpan buat beli emas...) maka aku pon beli kan ler anak Sugar glider nih untuk dia..ganti yang nom 1 coz mati atas kecuaian aku jugak..huhuhuhu..emm terbang Rm130.00...tawar menawar serah kan En hubby coz dia expect bab nih..aku??hihihi tak nak bagi suda..aku cari orang lain..Bubye..hak hak hak..nanti abang Long dah besar dah keje..ganti balik emas 10 gram untuk mama..hahhaha..ishk ishk ishk ishk....hahhaha



 


 



# Huh!!!! aku jugakkkkk yang jaga si Bell nih huhuhhuhu!.....




 







........Selamat datang ya..........

Tiada ulasan: