cursor

Jumaat, 6 Februari 2015

Sayang Kamu BB PANDA!











Apala yang mak ko buat kat atas syiling opis kami nih ye? TP kami dok pecahkan syiling opis sebab kamu wahai Bb panda..Halmeoni panjat tangga untuk mengambil kamu.Tersentuh hati melihat kamu & timbul perasaan sayang coz rupa kamu menarik! mcm PO..kungfu panda..tapi kini Sayu hati ini bila melihat kamu bakal diambil orang..wahai Bb Panda ku..pergi lah kamu kepada orang yang lebih baik dari aku kerana dia mempunyai ibu susuan yang terbaik buat kamu.....berbanding aku yang beri kamu susu formula utk kitten.




Hanya........







 





Doa ku buat mu Bb Panda..semoga kamu sihat,panjang umur & cepat membesarnya menjadi kucing yang cantik cerdik dan pandai..Rupa kamu,gaya kamu yg suka menghisap jari kamu still dalam ingatan ku..semoga engkau selamat dalam jagaannya..Amin.




Sayu hati bila kamu tahu kedatangan ku untuk menjenguk kamu...tido lah dengan lena wahai Bb panda ku..selena sewaktu kamu tido dirumah ku.....



Bye-bye Bb Panda...sayang kamuuuu.....


(Ya Allah jaga lah dia seadanya dengan izinmu,berkat mu & kekuasaan Mu,sehingga dia membesar dan sampai waktunya untuk dia kembali kepadamu,berilah peluang utk dia membesar dan berada dalam jagaan keluarga yang baik....aminn)

Tiada ulasan: